رمز ارز
 

احتمالا اين روزها در اخبار و رسانه‌ها درباره‌ بيت كوين چيزهايي شنيده باشيد و در ميان گشت‌وگذارتان در سايت‌‌هاي مختلف با مطلبي درباره اينكه بيت كوين چيست و يا چطور مي‌توانيد بيت كوين رايگان به دست بياوريد، برخورد داشته‌ايد.

بيت كوين ارز ديجيتال غيرمتمركزي است كه توسط مردم كنترل مي‌شود.بيت كوين ارز ديجيتال غيرمتمركزي است كه توسط مردم كنترل مي‌شود.

اما جدا از بحث بيت كوين‌هاي رايگان كه به هيچ وجه نقطه شروع جالبي براي آشنا شدن با چنين پديده بزرگي نيست، در اين مطلب قرار است اين نوآوري اقتصادي را بشكافيم و آن را از نظر تمامي جنبه‌ها مورد بررسي قرار دهيم. با ما همراه باشيد تا در ادامه به تمامي سوالاتي كه از بيت كوين در ذهن داريد، پاسخ دهيم.

بيت كوين چيست؟

اگر بخواهيم خيلي خلاصه و مختصر بگوييم بيت كوين چيست، مي‌توانيم آن را به عنوان نوعي پول در شكل ديجيتالي تعريف كنيم. اين تعريف خيلي ساده است و بسياري از جنبه‌هاي آن را ناديده مي‌گيرد، اما براي شروع كار كافي به نظر مي‌رسد.

بيت كوين پول ديجيتالي است كه مي‌توانيد با آن سفارش‌ آنلاين انجام دهيد، خريد كنيد و يا اينكه آن را به عنوان نوعي سرمايه‌گذاري در نظر بگيريد. همين كاركردهاي مختلف و استفاده‌هاي متفاوتي كه از آن مي‌توانيد داشته باشيد، شايد مهمترين دليل و بهترين پاسخ به اين سوال باشد كه چرا بايد با بيت كوين بيشتر آشنا شويد.

اما گفتيم كه بيت كوين نوعي پول يا ارز است. پس براي شناخت بهتر آن، ابتدا لازم است كه با پول و تاريخچه‌ آن بيشتر آشنا شويم.

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۰۳:۵۸ ] [ hsi ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 8
دیروز : 2
افراد آنلاین : 2
همه : 1511
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب