رمز ارز
 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت، هيات وزيران در جلسه عصر يكشنبه به رياست حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني رئيس جمهور، با استخراج فرآورده‌هاي پردازشي رمزنگاري شده به عنوان يك فعاليت صنعتي و با اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت موافقت كرد.

 

به موجب اين تصميم، استفاده از رمز ارز‌ها صرفاً با قبول مسئوليت ريسك از سوي متعاملان بوده و مشمول حمايت و ضمانت دولت و سيستم بانكي نمي‌شود و بهره‌گيري از آن در مبادلات داخل كشور نيز مجاز نيست.

 

همچنين اين فعاليت همچون ساير فعاليت‌هاي صنعتي، مشمول ماليات خواهد بود و شمول معافيت از ماليات، منوط به صدور رمز ارز و بازگرداندن ارز حاصله به چرخه اقتصادي كشور است.

 

قدرداني از فعاليت‌هاي مجمع خيرين مهارت افزايي و آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي

همچنين در اين جلسه كه مقارن با ششم مرداد ماه؛ روز ملي مهارت و كارآفريني بود، وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي گزارشي از آخرين اقدامات دبيرخانه شوراي‌عالي آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي و تشكيل مجمع خيرين مهارت افزايي و آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي و خدمات اين مجمع، به هيات دولت ارائه داد.

 

هيات وزيران ضمن تقدير و تشكر از تلاش‌هاي همه شركاي اجتماعي دولت و خيرين عزيز و آغاز فعاليت‌هاي سازنده مجمع خيرين نهضت مهارت افزايي در كشور، ابراز اميدواري كرد دولت با همكاري شركاي اجتماعي خود بتواند در سال جاري قدم‌هاي مؤثري در توسعه آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي در كشور بردارد.

 

توسعه فعاليت‌هاي فرودگاه پيام به پرواز‌هاي مسافري و آموزشي

علاوه براين، با موافقت هيات وزيران مقرر شد فرودگاه پيام واقع در منطقه ويژه اقتصادي پيام بتواند علاوه بر حمل و نقل باري، به فعاليت مسافري و آموزشي نيز بپردازد.

 

مجوز پرداخت سهميه و حق عضويت ايران در سازمان‌ها و مجامع بين المللي در سال ۱۳۹۸

با تصميم هيات دولت، به وزارت امورخارجه اجازه داده مي‌شود سهميه و حق عضويت دولت جمهوري اسلامي ايران بابت مخارج سازمان ملل متحد و ساير سازمان‌هاي بين االمللي در سال ۱۳۹۸ (۲۰۱۹) را با رعايت قوانين و مقررات مربوط از محل قانون بودجه سال ۱۳۹۸ كل كشور پرداخت نمايد.

 

تصويب آيين‌نامه اجرايي «بودجه ريزي مبتني بر عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي

هيات وزيران در ادامه اين جلسه، به پيشنهاد سازمان برنامه و بودجه كشور، آيين‌نامه اجرايي قانون بودجه سال ۱۳۹۸ كشور درخصوص بودجه ريزي مبتني بر عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي را تصويب كرد.

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۰۳:۰۳ ] [ hsi ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 26
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 1529
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب