رمز ارز
 

سفر زميني يكي از لذت بخش ترين نوع سفرهاست كه در چند سال اخير با توجه به صنعت گردشگري و حمل و نقلي كشورمان رايج تر شده است. بسياري از مردم توانايي سفر با هواپيما و خريد بليط هواپيمايي را ندارند! و معمولا يا قطار و يا اتوبوس را براي سفر انتخاب مي كنند. در اينكه قيمت بليط اتوبوس، تا حدودي كمتر از قيمت بليط ساير وسايل حمل و نقلي است شكي نيست. اما نمي توان گفت كه به صرفه بودن هزينه هاي سفر با اتوبوس سبب مي شود تا كيفيت سفر و يا حمل و نقل جاده اي كاهش يابد!


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۵۴:۱۱ ] [ hsi ] [ نظرات (0) ]

اخبار,اخبار اقتصادي,بيت كوين


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۰۵:۰۳ ] [ hsi ] [ نظرات (0) ]

اخبار,اخبار سياسي,جلسه هيئت دولت

هيات وزيران در جلسه عصر يكشنبه با استخراج فرآورده‌هاي پردازشي رمزنگاري شده به عنوان يك فعاليت صنعتي و با اخذ مجوز از وزارت صمت موافقت كرد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۰۳:۰۳ ] [ hsi ] [ نظرات (0) ]
اخبار,اخبارعلمي وآموزشي,توليدرمزارز
پس از انتشار شايعاتي در مورد توليد رمز ارز توسط ناسا، خبرهاي جديد حاكيست كه سازمان فضايي آمريكا قصد چنين كاري را ندارد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۰۱:۳۳ ] [ hsi ] [ نظرات (0) ]

به گزارش ايسنا و به نقل از گيزمگ، فيسبوك امروز اعلام كرد قصد دارد يك فرم جديد از ارز رمزنگاري شده يا همان رمزارز به نام "ليبرا"(Libra) را در شبكه‌هاي اجتماعي واتس‌اپ و فيسبوك مسنجر راه‌اندازي كند تا جابجايي پول را براي كاربران به سادگي ارسال پيام متني كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۵۹:۳۴ ] [ hsi ] [ نظرات (0) ]
ارز ديجيتال,بيتكوين,خريد و فروش

بازار ارز ديجيتال ايران


كوين كارت اولين پلتفرم خريد و فروش بيتكوين و ساير ارزهاي ديجيتال(Crypto currency) با قابليتي مانند بايننس كه يكي از مشهورترين اكسچنج ها در اين حوزه است در ايران راه اندازي شد. طبق بررسي هاي انجام شده كوين كارت نيز قابليت خريد و فروش زنده مانند بازار بورس را دارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۵۸:۰۸ ] [ hsi ] [ نظرات (0) ]

قصد سفر داريد اما هنوز براي انتخاب وسيله سفر خود تصميمي نگرفته ايد و در بين انتخاب قطار، هواپيما يا اتوبوس مردد مانده ايد؟ جاي نگراني نيست! در اين مقاله صفر تا صد مزاياي استفاده از قطار را براي شما بازگو مي كنيم تا در تصميم گيري خود زمان كمتري صرف كنيد. اگر اهل سفر باشيد حتما مي دانيد كه بسياري از افراد براي سفر هاي خانوادگي؛ كاري و يا تفريحي خود تمايل به استفاده از قطار دارند؛ خصوصا اگر مسيري طولاني در پيش داشته باشند. ولي چرا؟ خب يكي از دلايل مي تواند فضاي بزرگتري كه براي نشستن و خواب در قطار وجود دارد توجه افراد را به خود جلب كند. البته در بحث هزينه نيز قطار در مقايسه با هواپيما وسيله ارزان تري است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۰۶:۵۱ ] [ hsi ] [ نظرات (0) ]

در گذشته براي تهيه يك بليط ساده اتوبوس بايد به تعاوني و يا آژانس مسافرتي مراجعه مي كرديم در صورت موجود بودن بليط خود را خريداري مي كرديم و چنانچه بليطي براي مقصد خود در تاريخ مورد نظر نمي يافتيم بايد مسير رفته را دست خالي بر مي گشتيم. در عصر حاظر با پيشرفت فناوري و فراگير شدن اينترنت در تمام زمينه ها، خريد بليط نيز اينترنتي شد. هم اكنون شما شرايط خريد بليط از سايت هاي مختلف را داريد، كه يكي از معتبرترين آنها سايت مستر بليط مي باشد. امكان خريد بليط اتوبوس از مستر بليط به راحتي فراهم است


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۴۷:۲۲ ] [ hsi ] [ نظرات (0) ]

در استان گيلان و شهر رشت بناها و سازهاي قديمي زيادي براي ديدن وجود دارد كه پل ليشاوندان يكي از آنهاست. سراغ اين پل را بايد از پيرامون جاده رشت به سمت فومن، نزديك دهكده ليشاوندان گرفت. در واقع اين پل روي رودخانه اي به نام خوبك كشيده شده كه در بين جمعه بازار معروف رشت قرار دارد. رودخانه خوبك سال ها شاهد رفت و آمد نيروهاي قزاق و دلاوران جنگلي بوده است. جالب اينكه بدانيد مردم محلي اين پل ارتباطي را مرغانه پل مي خوانند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۰۳:۰۶ ] [ hsi ] [ نظرات (0) ]

خريد بليط از طريق سامانه مستر بليط  بسيار كار راحتي است! كافي‌ست مسير و تاريخ مدنظر را مشخص كنيد. ِمستر بليط تمامي خدمات مورد نيازتان را جست و جو مي‌كند و مناسب‌ترين قيمت‌هاي بليط را به شما پيشنهاد مي‌دهد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۵۳:۱۲ ] [ hsi ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 12
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 1515
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب