رمز ارز
 
مِستر بليط اولين وب سايت معتبري مي‌باشد كه خريد بليط هواپيما، بليط قطار و بليط اتوبوس را  به صورت يكجا امكان پذير كرده است. اين سامانه خريد اينترنتي داراي نماد اعتماد الكترونيك دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونيك است و زير نظر سازمان‌هاي مربوطه فعاليت مي‌كند. اپليكيشن اندرويد و  iOS مستر بليط نيز براي تلفن همراه طراحي شده و قابل دانلود نيز است. براي خريد بليط هواپيما كيش بتوانيد به سايت مستر بليط مراجعه كنيد
شرايط و مقررات عمومي 

لطفا قبل از استفاده و بهره گيري از هرگونه اطلاعات و خدمات توسط اين وب سايت، شرايط و مقررات استفاده از آن را با دقت مطالعه كنيد. با دسترسي، استفاده و بهره مندي از هر يك از محتوا، اطلاعات و خدمات وب سايت مِستر بليط كه عرضه كننده خدمات بليط هواپيما، قطار و اتوبوس است، شما موافقت خود را با شرايط و مقررات اعلام مي‌كنيد. لطفا اگر حتي با يكي از موارد زير موافق نيستيد، از خريد بليط توسط اين وب سايت خودداري نماييد.
استفاده از محتواي وب سايت مِستر بليط فقط براي مقاصد غيرتجاري و با ذكر منبع بلامانع است. هرگونه سوء استفاده از محتواي اين وب سايت پيگرد قانوني به همراه خواهد داشت. استفاده تجاري از محتواي اين وب سايت با توافق كتبي دو طرف امكان پذير مي‌باشد.
مِستر بليط موظف به حفظ و نگهداري اطلاعات ثبت شده مسافرين خود خواهد بود و اطلاعات تنها بر اساس درخواست‌هاي قانوني در اختيار مراجع قانوني قرار مي‌گيرد. مِستر بليط تعهد دارد كه در حد توان از اطلاعات شما محافظت كرده در اين زمينه فناوري مورد نياز براي هرچه امن‌تر شدن استفاده شما از وب سايت را ارتقا دهد.

مِستر بليط تمام تلاش خود را جهت ارائه اطلاعات كامل و صحيح خواهد كرد، ولي مسئول نقص اطلاعات شما نخواهد بود. مِستر بليط موظف است خدمات را مطابق با آنچه فروخته است ارائه كند و در صورت بروز هرگونه خطا در نمايش اطلاعات يا انجام خدمات، مسافرين مي‌توانند خريد خود را بدون پرداخت خسارت لغو كنند.
خريد بليط هواپيما مستر بليط
شرايط و قوانين عمومي خريد بليط هواپيما

به همراه داشتن مدارك شناسايي  از جمله: كارت ملي، شناسنامه يا گذرنامه‌ جهت پذيرش و استفاده از بليط الزامي مي‌باشد. به ياد داشته باشيد مسئوليت رعايت الزامات قانوني، درست بودن اطلاعات و اعتبار مدارك كارت ملي و شناسنامه يا گذرنامه بر عهده مراجعه كننده مي‌باشد. با توجه به اين كه انتخاب كردن سفر و ورود اطلاعات بر عهده متقاضي است، مسئوليت هرگونه خطاي احتمالي بر عهده او مي‌باشد.
ارسال بليط و اطلاع رساني‌ها به وسيله تماس، پيامك و ايميل انجام مي‌شود. مسئوليت صحت اطلاعات تلفن همراه، تلفن ثابت و ايميل هم بر عهده مشتري خواهد بود. در صورت عيب و نقصي در زيرساخت و عدم دريافت بليط توسط مشتريان، مِستر بليط مسئوليتي در اين خصوص بر عهده ندارد. اما به هر حال امكان دريافت بليط از طريق بخش پيگيري و كنسلي در وب سايت امكان پذير است

بليط هواپيما مستر بليط
قوانين خريد بليط هواپيما

پرداخت خريدار فقط به معني درخواست خريد توسط ايشان بوده و خريد بليط پس از گرفتن بليط‌ها از طريق ايميل يا پيامك قطعي همراه خواهد بود. به علت گستردگي تامين كنندگان، در برخي مواقع اختلالات شبكه‌اي رخ مي‌دهد و ممكن است درخواست خريدي توسط تامين كنندگان پذيرش نشود يا نقصي در نمايش ظرفيت خالي و قيمت آن‌ها رخ دهد. در اين موارد مِستر بليط پس از اطلاع رساني توسط مسافرين توانايي رد درخواست خريد و استرداد فوري مبلغ پرداختي را خواهد داشت.
اگر خريدار يا مسافرين درخواست استرداد واريزي بليط كنسل شده يا خريد رد شده را دارا باشند، مبلغ استردادي به وسيله حواله بين بانكي سحاب به كارت بانكي عرضه شده طي حداكثر 72 ساعت كاري واريز خواهد شد.  همچنين امكان استرداد اعتباري در لحظه براي اعضا فراهم مي‌باشد.

چنانچه به هر علتي امكان استرداد واريزي به كارت بانكي استفاده شده در هنگام خريد نباشد، مِستر بليط امكان استرداد واريزي به كارت بانكي ديگري كه خريدار يا مسافرين اعلام نمايند را خواهد داشت.

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۵۳:۱۲ ] [ hsi ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 7
افراد آنلاین : 1
همه : 1621
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب