رمز ارز
 

قطار يكي از محبوب ترين وسايل حمل و نقل براي مسافرت به مقاصد مختلف مي باشد. امنيت و راحتي سفر با قطار در كنار هزينه بليط مناسب آن موجب شده كه بسياري از افراد كه نمي توانند با هواپيما سفر كنند و نيز به سفرهاي جاده اي با اتوبوس علاقه اي ندارند قطار را براي مسافرت هاي خود انتخاب نمايند. در سفر با قطار اعضاي خانواده مي توانند از حضور در كنار يكديگر لذت ببرند و با هم به تماشاي فيلم مورد نظر و يا طبيعت موجود در مسير بپردازند و طولاني بودن مسير را اصلا احساس نكنند. بنابراين اگر مي خواهيد سفري راحت و فراموش نشدني در كنار ساير اعضاي خانواده داشته باشيد و اين سفراز لحاظ اقتصادي مقرون به صرفه نيز باشد به شما توصيه مي كنيم كه حتما سفر با قطار را انتخاب نماييد.

براي خريد بليط قطار زنجان و يا هر شهر ديگري از ايران ميتوانيد از طريق سايت هاي خريد بليط اقدام كنيد. 

معرفي شركت راه آهن رجا

شركت رجا از قديمي ترين شركت هاي حمل و نقل ريلي در ايران مي باشد كه در سال ۱۳۷۶ فعاليت خود را به عنوان تنها شركت فعال در صنعت مسافر بري ريلي آغاز نمود. شركت راه آهن جمهوري اسلامي ايران با نام رجا در واقع فعاليت خود را با سهام صد در صد دولتي شروع نمود. اين شركت با داشتن بالغ بر ۱۱۰۰ نيروي متخصص و باتجربه در حوزه هاي مديريتي، مهندسي، طراحي، پژوهشي، برنامه ريزي، خدمات رساني و تعميرات در تلاش است كه بهترين خدمات را به مسافران عرضه نمايد. شركت رجا در حال حاضر يكي از مجهز ترين شركت هاي حمل و نقل ريلي است كه با افزودن قطارهاي لوكس و مجهز به ناوگان ريلي كشور به ويژه در مسيرهاي پرتردد شرايط بسيار مناسبي را براي مسافرت با قطار براي افراد مختلف فراهم آورده است. قطارهاي اين شركت ريلي از تنوع بسيار بالايي برخوردار هستند كه از جمله آن ها مي توان به  قطار سيمرغ، قطار مجلل زندگي، قطار ۶ تخته پارسي، قطار پرديس، قطار صبا و قطار لوكس ۴ تخته اشاره نمود كه هر كدام امكانات منحصر به فردي دارند.

مسافراني كه قصد سفر با قطارهاي رجا را دارند براي رزرو بليط قطار رجا مي توانند به وب سايت شركت و يا سايت هاي ارائه دهنده انواع بليط مراجعه نمايند و بليط مورد نظر خود را خريداري كنند.  مانند سايت مستر بليط با توجه به استقبال بسيار خوبي كه از قطارهاي رجا صورت گرفت شركت رجا همانند بسياري از شركت هاي حمل و نقل ريلي هر ساله در يك بازه زماني مشخص قبل از ايام خاص سال مانند تعطيلات نوروز، تعطيلات تابستان، اعياد و مناسبت هاي مذهبي كه معمولا ميزان تردد ها افزايش مي يابد اقدام به پيش فروش بخشي از بليط هاي خود مي نمايند تا مسافران بتوانند سفري كم هزينه را تجربه كنند و از طرفي تمامي افراد بتوانند بليط قطار رزرو كنند.

 

 مزاياي سفر با قطار

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۰۶:۵۱ ] [ hsi ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 7
افراد آنلاین : 1
همه : 1619
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب