رمز ارز
 



علاوه برآن بخش ويژه توزيع كننده ها (p 2 p) يعني خريد و فروش فرد به فرد با مرجين كه توسط فروشنده تعيين ميشود را دارد. اين قابليت دقيقا قابليت سايت معروف localbitcoin است.

يكي ديگر از قابليتها  اكسچنج (Exchange) تبديل تمامي رمز ارز ها به يكديگر از كيف پول داخلي اين پلتفرم است. جفت هاي (pair) اين صرافي در حال حاظر دو ارز پايه بيتكون و تتر است كه مجموع آنها بيش از 150 بازار معامله را فراهم كرده است. و طبق مصاحبه انجام شده بيتوته با مدير كوين كارت به زودي پير(pair) ديگري كه قطعا اتريوم است يعني بازاري كه واحد پايه ان اتريوم است به ليست معاملات اين صرافي اضافه خواهد شد كه خود فراهم اورنده حداقل پنجاه بازارخريد و فروش ديگر به اين مجموعه است . كارمزد معاملات زنده در كوين كارت دقيقا همانند بايننس است كه اين رقم براي هر معامله يك هزارم درصد است .

 

ارز ديجيتال,بيتكوين,خريد و فروش

اولين صرافي ارزديجيتال ايران

 
نقل قول:
 تا پيش از تاسيس بازار ارز ديجيتال ايران (ir.coincart) معامله كننده هاي (Trader) ايراني همواره در خطر مسدود شدن حسابهايشان و بلوكه شدن سرمايه توسط وبسايت هاي خارجي بودن درست مانند خاطره تلخ بيتركس درسال 2017 ميلادي كه يك صرافي امريكايي بود و يك شبه تمام حساب هاي ايراني و برخي از كشورهاي ديگر را مسدود كرد و تا كنون پاسخي به انها ارائه نكرده است ! خوشبختانه با افتتاح اولين مركز مبادلات ارزديجيتال در ايران (coincart.ir)  ديگر جايي براي نگراني هم ميهنان نيست و با خيالي اسوده ميتوانند به تجارت خود در اين پايگاه بپردازند .

 

ارز ديجيتال,بيتكوين,خريد و فروش

خريد و فروش ارز ديجيتال

 
راهنما
براي شروع كافيست بعد از ثبت نام حساب خود را با احراز هويت به تاييد كوين كارت برسانيد و بعد از شارژ حساب به اندازه موجودي خود معاملات خود را به انجام برسانيد. تاييد حساب و مشخص شدن هويت شخص معامله كننده به جهت بالا بردن امنيت معاملات ميباشد كه اين امر در تمامي صرافي هاي جهان الزاميست.

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۵۸:۰۸ ] [ hsi ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 7
افراد آنلاین : 1
همه : 1618
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب