رمز ارز
 

به گزارش مهر، در ماه‌هاي گذشته منابعي كه مدعي اطلاع از جزئيات اين موضوع بودند، از برنامه قطعي ناسا براي طراحي و عرضه رمز ارز خبر داده بودند.

از جمله اين افراد مي‌توان به ويليام تورتون، كارمند سابق ناسا اشاره كرد كه هم اكنون با شبكه خبري بلومبرگ آمريكا فعاليت مي‌كند. وي به نقل از آن نوبرگر، مدير امور امنيت سايبري NSA مدعي شده بود كه اين سازمان در حال طراحي استانداردهاي نرم افزاري و سخت افزاري خاصي است كه احتمالاً براي فعاليت امنيتي سايبري جديدي در نظر گرفته شده‌اند.

اما نكته مهم اين است كه NSA مخفف نام آژانس امنيت ملي آمريكاست و نه سازمان فضايي ناسا. بي توجهي بسياري از كاربران وب و حتي برخي خبرنگاران باعث شد تا آنها به اشتباه توئيت يادشده را به معناي عرضه رمز ارز توسط ناسا بدانند و به اين نكته توجه نكنند كه اين آژانس امنيت ملي آمريكاست كه به اين موضوع توجه نشان داده است.

دامنه اين اشتباه تا بدان حد گسترش يافت كه حتي نشريه مشهور فوربس نيز در اين زمينه مطلبي را در وب سايت خود منتشر كرد و البته بعد از مشخص شدن واقعيت ماجرا آن را پاك كرد. در روزهاي اخير اين اشتباه باورنكردني تعداد زيادي از رسانه‌هاي مشهور آمريكا دستمايه مزاح كاربران شبكه‌هاي اجتماعي هم قرار گرفته است.

 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۰۱:۳۳ ] [ hsi ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 7
افراد آنلاین : 1
همه : 1620
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب